Specjalista ds. zamówień
Fiszewo, Pomorskie

  • Organizacja i realizowanie procesu przyjmowania zamówień

  • Kontrola oraz koordynacja stanu zamówień

  • Prowadzenie i aktualizowanie list zamówień

  • Organizowanie dostaw i transportu zamówionych towarów

  • Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami oraz sprzedażą

  • Realizacja procesu fakturowania sprzedanych towarów

  • Obsługa systemu CRM

  • Utrzymywanie stałych kontaktów z partnerami handlowymi

  • Raportowanie podjętych i zaplanowanych działań

  • Obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio

 

Nasze wymagania:

  • Dobra samoorganizacja czasu pracy

  • Samodzielność oraz sumienność w wykonywaniu obowiązków

  • Wykształcenie minimalne średnie

  • Prawo jazdy kat. B

  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie

  • Znajomość MS Office oraz CRM

  • Umowę o pracę na pełny etat

  • Narzędzia służbowe (komputer, telefon)

  • Pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole, wspierającym i dzielącym się wiedzą

Dołącz do nas:
arrow&v
arrow&v

Dziękujemy za przesłanie!

Administratorem danych osobowych jest Agrimasz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Fiszewo 1, 82-335 Gronowo Elbląskie. Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielania odpowiedzi na przesłane zapytanie zgodnie z Polityką Prywatności. 

 

Przesyłając formularz, automatycznie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem formularza. 
 

W każdym momencie przysługuje prawo dostępu do danych, możliwości ich poprawienia a także żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych jest Agrimasz Sp. z o.o. z siedzibą w Fiszewo 1, 82-335 Gronowo Elbląskie.